خشونت شریک زندگی صمیمی و جنبش #MeToo
این وبلاگ در رابطه با زندگی زناشویی و مسائل مرتبط به آن است .همچنین جدیدترین محصولات جنسی در این وبلاگ معرفی می گردد

آمار مطالب

کل مطالب : 12
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 85
بازدید سال : 215
بازدید کلی : 2856

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب به روز زناشویی و معرفی جدید ترین محصولات زناشویی و آدرس zanashoi24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد امینی
تاریخ : جمعه 6 دی 1398
نظرات

پویایی قدرت نامتقارن در مورد تجاوز جنسی بسیار حیرت انگیز است. فقط در ایالات متحده ، تقریبا 23 میلیون زن و 1.7 میلیون مرد قربانی تجاوز به اتمام یا تلاش شده اند. براساس CDC ، برای قربانیان تجاوز جنسی زن ، تخمین زده می شود 99٪ افراد مجرم مرد و برای قربانیان تجاوز جنسی مرد ، 79.3٪ فقط عاملان مرد بوده اند.

زنان در سرتاسر جهان از طریق آسیب پذیری و شرم گزیده اند تا داستانهای دردناک #MeToo خود را به اشتراک بگذارند. سرانجام بسیاری از افراد شجاعت این را پیدا كردند كه در مورد غیرقابل توصیف در رسانه های اجتماعی ، در معالجه ، با دوستان و خانواده و تلویزیون صحبت كنند. این زنان شجاع در معرض آزار و اذیت ، تمسخر ، سرزنش و تهدید به مرگ قرار گرفته اند. شجاعت آنها الهام بخش سایر قربانیان برای صحبت کردن است. بدون آنها هرگز شاهد تغییر نخواهیم بود.

#MeToo به زنان قدرت می داد تا داستانهای خود را بگویند ، اما آنها اغلب داستانهایی درمورد عاملان ناشناس (یک سابق ، همکلاسی سابق ، همسایه) بودند. با خشونت شریک زندگی صمیمی احساس خطر می کند زیرا فرد خاطی به راحتی قابل شناسایی است و ممکن است منجر به خشونت بیشتر شود. تفاوت دیگر این است که در جنبش #MeToo ، ممکن است چندین زن در حال شناسایی مجرم باشند و بر اعتبار ادعاها بیفزاید.

هنگامی که زنان از تجاوز جنسی توسط یک غریبه خبر می دهند ، اغلب نسبت به زنان در روابط صمیمی خشونت آمیز بیشتر احساس همدردی می کنند. تجاوز توسط یک غریبه به وضوح مورد تجاوز قرار گرفته است ، اما بسیاری از آنها به همان روش خشونت شریک زندگی صمیمی را مشاهده نمی کنند. آنها می بینند که زنان با تمایل در این روابط باقی می مانند و این منجر به سرزنش قربانیان می شود.

در هنگامی که مردان خفاش زنان ، گوتمن و ژاکوبسون درباره ماهیت گیج کننده روابط خشونت آمیز بحث می کنند. زنان پراکنده می توانند احساس عاطفی خود را با شریک زندگی خود احساس کنند و از ترك آنها ترس زیادی دارند. تلاش برای ترک رابطه خشونت آمیز می تواند خطر پوسیدگی بیشتر را افزایش دهد. برای اینکه زنان از روابط خشونت آمیز استفاده کنند باید آمادگی داشته باشند و فرار خود را با دقت برنامه ریزی کرده اند.

اغلب در مورد مردان درباره بحث درباره خشونت شریک زندگی صمیمی یا تجاوز جنسی ناراحت کننده است. این ممکن است مانند تمام انتقادات جنسیتی آنها انتقاد کند. در قلب این بحث ها موضوعات مربوط به قدرت و کنترل است ، موضوعی که باید با لنزهای وسیع تر بررسی شود.

منبع :  sanykala


تعداد بازدید از این مطلب: 154
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود